Skip to main content

Google Moja Firma – usługa Google Map

Odpowiednia prezentacja firmy, zapewnienie jest rozpoznawalność, a co za tym idzie odpowiedniej ilości klientów, wymaga różnego rodzaju działań marketingowych, odpowiednio zaprojektowanej strony www, a także opracowanie oryginalnych i unikalnych tekstów, które będą pozycjonować daną stronę w Internecie (w wyszukiwaniach Google).

Wizytówka w mapach Google

Mało kto wyobraża sobie dziś funkcjonowanie bez Internetu. To pierwsza myśl, która przychodzi nam do głowy, kiedy chcemy znaleźć jakieś informacje. Nie bez powodu więc, tego typu zachowania wykorzystywane są przez różnego rodzaju firmy, dla których zaistnienie w Internecie, jest pierwszym krokiem to ogólnego sukcesu firmy. I właśnie z tego też powodu, coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na ogłoszenie swojej oferty w sieci. Jak się okazuje doskonałym pomysłem jest wizytówka w mapach Google. Usługa Google Moja Firma jest stworzona specjalnie z myślą o przedsiębiorcach, dla których jest to często pierwszy krok do pokazania się w sieci. Google moja firma to usługa, z której może skorzystać każdy, kto prowadzi firmę. Sam proces tworzenia wizytówki firmy w Google Maps jest bardzo szybki i prosty a co więcej usługa ta jest darmowa.

Dodanie firmy do map Google

Sam proces dodawania firmy do map Google jest bardzo prosty i nie zajmuje dużo czasu, aczkolwiek skorzystanie z tej usługi daje firmie naprawdę wiele korzyści. Po pierwsze, usługa oznaczenia na mapach Google zwiększa szansę na odnalezienie danej działalności przez potencjalnych klientów. To wszystko dlatego, że dane firmy wyświetlane są w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, a to z kolei jest doskonałym rozwiązaniem dla mikroprzedsiębiorstw, które nie posiadają jeszcze np. firmowej strony internetowej (usługa Google Moja Firma tego nie wymaga). Wizytówka w mapach Google pozwala na zamieszczenie takich informacji o danej firmie jak: dane kontaktowe, numer telefonu, lokalizacja, adres strony internetowej (o ile istnieje), czy nawet godziny otwarcia danej firmy. Co więcej w wizytówce określa się daną branżę firmy, a w tym zakres usług jakie są oferowane, czy produktów jakie są wytwarzane. Świetnym rozwiązaniem jest to, że w wizytówce można zamieścić również usługę tzw. “wirtualny spacer” – jest to możliwość obejrzenia wnętrza lokalu danej firmy (a wszystko to dzięki prezentacji w technologii Google Street View ). Na mapie można także wyznaczyć trasę do firmy (aplikacja pozwala na wskazanie drogi do siedziby, dzięki czemu klient nie będzie miał problemu ze znalezieniem lokalizacji szukanej placówki).